DM

Efter en hel dag på badmintonstadion är man trött. Men så sjukt glad! Det var faktiskt jätteroligt, mkt roligare än väntat. M spelade jättebra och J var också jätteduktig. Jag hade inte sett han spela på riktigt någon gång men han var ju bra! Och M var de med men det visste jag ju redan :P

Jag och A hade jättekul när vi såg på matcherna, diskuterade hur de spelade, lärde oss massa namn och en hel del mer. Vi hade kul mellan matcherna oxå. Då satt vi och snackade med M och J.

Jag var ganska nervös under hela dagen. Men det gick ju bra, riktigt bra! fast den sista matchen var en riktig rysare. Det tyckte till och med A... Men som sagt det gick ju bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0