Fredag

Fredagen idag har väl inte varit så speciell. Jag har varit trött och det har regnat men inte så mycket mer. Jag fick VG på matteprovet! Jag ser hoppet.
Jag och P for och kollade på skortar. Mycket fina saker men tyvärr inte någon liten rosa med glitter på :( Hur coolt hade inte det varit. Burgare på Max och nu hemma. Kanske ska ta på mig en pyjamas och krypa ner med ostkaka. Elr så kan jag baka pepparkakor!

Jag ska iaf ha en lugn kväll. det blir en tidigt morgon imorgon för att jag ska kolla på M när han spelar badminton. Det kommer bli så sjukt kul! Andrea (som följer med) och jag kommer ha så sjukt kul! Matchen mellan M och J kommer bli så kul så det finns inte. FunFunFun! Som ni kanske märker taggar jag ganska hårt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0