Jag faller för grupptrycket

Jag säger som alla andra bloggare:
Oj det är första advent idag!

Men jag till skillnad från alla andra har ingen julkänsla what so ever! Jag sitter på Arlanda och visst är det julpyntat här men det har det varit sen oktober. Med en latte i ena handen och mobilen i den andra (fråga mig inte hur jag kan skirva på datorn samtidigt ;) ) kollar jag ut över alla söta flygplan. Hoppas inga pingviner kör dem bara...
Jag och marcus pratar om Sas störtsa flygplan som just kom in till gaten. Det är galet stort! När jag bara såg fönstren som var tända såg de nästan ut som Tatanic.



Det är en Airbus A-330 och den har troligen varit i Chicago. Jag googlade det ;)

Nu ska jag snart gå till inrikes hallen (sitter i sky city) och gå ombord på planet = SOVA!

Hemma ska jag julpynta! ska bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0