Lördag

Gårdagen spenderades hos M. vi såg titanic, inget är heligt och ngt mer med en komiker. Hahah Betnér är ju så galet bra! Ja sharp jag skulle kunna kyssa dina skor för att du har sett han.

Anyway idag ska jag ner på stan och köpa presenter till Syster, mormor och mamma. Ska även se om jag kan hitta ett par jeans till mig själv som jag kan önska mig i julklapp.

Jag måste säga att jag taggar julen galet mycke! Snö, gran, massa ljus och glitter. Kan det bli mysigare? jag tror ju inte det!


Julklappsutdelning med ninjorna förra julen.

Kommentarer
Postat av: Sharp

Hahaha! Great! Du kan få välja par om du vill (skor alltså).

2008-11-08 @ 21:25:59
URL: http://lutra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0