Mån-bo

Jag tykcer att vi sak använda orden Spilevink och mån-bo mer! Så galet roliga ord, det finns ju bara inte! Sen kan vi räcka ut tungan mer. Jag och Isak kom på att det var så bra på dagis när man bara kunde räcka ut tunga åt någon man var sur på. Var tog det vägen? Vicka jag har ett argument som kommer krossa alla diskutionener jag har med dig! haha!

HAHAHAHAH Min snabb google grej är för roliga ibland. Jag skulle söka på badmintonracket med rosa linda (just för fun) men jag skrev dansminton. HAHAHA Om dte var google grejen elr min stavning vet jag inte men det var sjukt kul. Undra vad man får upp? Hepp, fanns inget..

Jag har världens största blåmärke på benet också. Det gör ont och jag kan inte sova på min "sovsida". crazycrazy!
Hur som helst ska jag till skolan nu och beställa Minerva-kläder. Taggar! Funderar på att se hur kjolen ser ut.. kjolar är alltid kul. Men en hoodie ska beställas big time.


cool lampa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0