Måndag

Idag hade jag sovmorgon till ett. Men jag gick upp vid åtta och pluggade. Jag har matteprov imorgon.


Jag har hittat en ny idol, fast det är egentligen fel ord men jag kommer inte på ngt bättre. Det är Tingeling! Hon är ju helgrym! Liksom söt, snäll, lojal men vet exakt vad hon vill och ska inte bli behandlad som någons slav utan hon är helt självständig. Det tycker jag låter så bra och jag har helt enkelt börjat gilla henne jättemycket! Okej Jag ska inte gå så långt att jag ska ha små gröna klänningar på mig men jag tror det funkar iaf.
Jag vet egentligen inte varför jag började gilla henne nu helt plötslingt men allt har en naturlig förklaring, elr hur?



Hon är lite småcool va?

Nu ska jag ta mig en kopp te och min mattebok och plugga. Jag tror fan jag har fattat matten nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0