Stockholm

I helgen är jag i ett gråmulet sthlm. Det känns väl helt okej, ska bli jättemysigt att gå på stan och shoppa. NK's julskyltning har jag hört ska vara jättefin, den ska besökas. Emma från uppsala ska troligen komma hit och vi ska gå på stan tsm. Det var länge sedan vi sågs så det ska bli kul!



Om en veckan är jag på idun och ska snart dansa första företällningen! Det känns jättelångt bort! Och samma dag ska jag, miia och vicka gå på stan tsm och handla julklappar. Det kommer bli en hektisk dag! Men kul iaf. det blir stressigt och dte gillar ju jag när det gäller dans iaf.

Jag sitter för tillfället och smsar med några i M's klubb. Mycket intressanta sms vill jag lova. huvudämnet atm är Får killar slå yngre tjejer? Jag pratar med två tjejer och en kille på samma gång. Det sjuka är att jag aldrig pratat med dem innan :P



See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0