Linkin Plan!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag bryr mig inte, jag bloggar ju för att jag tycker det är kul inte för ngn annans skull :P

Nu tänkte jag bara ha lite GG-snack! Detta fick jag från Sharp:

Du! Jag måste faktiskt beklaga mig över en grej hos en sann Gossip Girl-fantast!
VARFÖR heter Rufus' band "Lincoln Hawk"!? Gissa FEM ggr vilket annat bandnamn jag TROR att jag hör VARJE gång!
Detta är det största i-landsproblemet jag någonsin varit med om...
Ditt fel, mån-bo!

Hahah! Du är ju för söt, sharpie! Det jobbiga (fast det var inte svårt) är att jag vet jag exakt liket band du tänker på.. Och det måste vara sjukt jobbigt. Men eftersom jag inte hör det på samma sätt så blir dte inte lika jobbigt för mig.
Och på tal om felsägningar med namnet Linkin Park... Kommer du ihåg "Linkin Plan"?
Hihi det tog ett tag för mig att fatta vad mån-bo var för något :P

Jag är lätt sur på min gympalärare också. Nästa lektion utgår pga utvecklingssamtal men vad har vi för ngt på gympan då? Gissa? Jo DANS!! Jag tänker inte säga något mer... Men ni förstår nog hur jag kände mig när jag fick reda på det.
Men en bra sak är att jag ägde ut gympalärare i badminton!! Stolt!


Hur halt var det inte idag? Jag ramlade med cykeln och nu har jag ett stort blåmärke och upp svullet. Så nu kan jag inte ens sitta utan att det känns som en kniv sätts in i benet. *Aj*



Kommentarer
Postat av: Sharp

Hahahaha! Hur ska man kunna glömma Linkin Plan? xD

Ingen hejd på eländet, mån-bo!

2008-11-04 @ 20:51:24
URL: http://lutra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0