We like to MOVE IT!

Jag har nu sett madagaskar 2. Det var länge sen jag såg en film och skrattade så mycket. Jag och min systeryster gick på Sergelbiografen och köpte en stor popcorn och var sin läsk. Sen bänkade vi oss och såg på reklamen. (nu i jul ska jag se Chihuahuan från Beverly Hills, den verkar ju ascool) Men sen började filmen. Jag hade bokat biljetter men inte kollat om det var svenskt elr engelskt tal, tur för mig så var det orginaltalet. Med Ross från vänner som gav röst åt den förvirrade Melburn.

Jag kännde mig lite som Melburn idag. Jag skulle åka buss hem, bussen strannar och jag sitter kvar. Sen lägger jag märket till att bussen svänger upp ist för att åka rakt fram... Då, med hög och klar stämma, säger jag "Jag glömde kliva av!" Folk kollar lite konstigt på mig. Sen vid nästa busshållplats går jag av och får promenera kanske 50 meter längre än normalt. Detta var ett exempel på vad kan hända en Julia en Söndag.

Men åter till filmen... Ni som känner mig vet att jag har haft en konstig rädsla för pingviner, fråga mig inte varför men jag hajar alltid till när jag ser en pingvin. I denna film flyger 4 pingviner ett plan.. Och det går väl kanske inte helt..enligt planerna..
Jaja Filmen ägde iaf!! Lite Shrek-humor i det hela. Förutom hela sagotemat.. See IT!




Ja, de är så farliga som de ser ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0