back on track

Äntligen var man tillbaka vid nåt som man kan kalla medvetande liv. Efter att ha legat i sängen i ett dygn känns det så härligt att vara uppe ur sängen och snart på väg hem till UMEÅ!! Längtar!

Jag har under mina många timmar i sängen funderat på hur mycket min familj, vänner och pojkvän betyder för mig! Det är som i Astrid lindgren sagan "Storasyster och lillebror",(finns i den gröna kajsa kavat-boken, läs den!!).  "jag blir frisk bara jag luktar på dem" Och det är typ sant! Dock var det smsen och telefonsamtalen som gjorde mig frisk!

Anyway nu ska jag ta ett bad..


Kommentarer
Postat av: Sharp

UTMANAD!

Kolla min blogg!

2008-10-29 @ 23:33:43
URL: http://lutra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0