Blåbär

Det blev blåbär och en macka till frukost för mig idag, gott. Jag har klätt mig, sminkat mig och gjort alla andra grejer som jag behövde göra och det är fortfarande en timme kvar innan jag börjar. Varför går jag upp så tidigt?

Idag har jag friskvård, hål/lunch och sen typ So (med våran kandidat från Falkenberg) och svenska. På svenska ska vi troligen se klatr filmen odyséen. Det kan väl bli kul. Fast den är tre timmar lång, på grekisk/engelska och utan text.. Menmen vem bryr sig om det egentligen :P

Igår träffade jag pappa en stund och vi satt och pratade en hel del. Ganska kul...men bara ganska :P
Teater efter det och det var kul. Vi läste Gökboet. Kul men hemsk pjäs! Och sen körde vi impro-övningar och avslutade med frys. Det är helt sjukt kul om man får en bra kontakt med motspelaren!

Nu ska jag snart ut i regnet.
//JOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0