Estocholmo

Farmor och farfar har varit här över natten, så kul. Annars är det dåligt väder, regn och rusk, massa plugg och tråkigt. Jag är på ganska dåligt humör egentligen.. Min syster väckte mig imorse med hjälp av en fiol... Får jag slå sönder den? Så nu är jag allmänt sur.
Har redan börjat plugga engelska och friskvård. Så snart ska jag sätta mig med ett till pass.

Men ikväll kommer jag hem. förhoppningsvis lagom till Gossip! Dock landar jag fem över sju, men vi kanske har medvind?

Nej nu sak jag ta mig i kragen och sätta mig med friskvården igen. Och så är det bara en vecka kvar till lovet... Helvete vad tiden har gått fort! Så kul är väl inte skolan?

Juste läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0