Et gentil as well!

Japp nu ska jag sätta mig med spanskan... jag har prov på fredag, så det är bara att börja. Det sjuka är att jag har inte gått mer än kanske en och en halv månad i spanska och jag kan typ mer spanska nu än jag någonsin kunde i franska! Se bara på rubriken.. Åhh minns ni franskan?? Ajaccioooooooo!!!!!!!!(jag råkade hanma inne på Sharpis blogg för att leta fram den dagen.. men jag hittade den inte. Sara kan du skicka en länk på den till mig?? Julgranens födelsedag var det typ :)) (och gud vad jag saknar franskan med er) Hahahahhaha när Vicka läste franska boken högt ute i solen.. Och då läste hon inte ett ord rätt hahahahhahah!! Minns ni????
*snyft den tiden är förbi*

Okej... Hola.... Spanska!

Kommentarer
Postat av: Sharp

Jag hittar inte inlägget, Pyyyk!

2008-10-12 @ 21:31:39
URL: http://lutra.blogg.se/
Postat av: Vic

Det var så kul med högläsningen!

och när ni "tatuerade" min rygg!

2008-10-12 @ 21:56:59
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0