Fredag

Fredag, skola.

Jag ligger här i sängen fortfarande. Bådar inte gott. börjar skolan om en timme och 20 min. Då har jag matte. Blähä!!!!!
Var hos M igår. Vi såg på filmen där de tar frihetsavtalet i usa. Jag gillar sånna filmer. Det ena leder till det andra-filmer. Jag måste ju komma upp från chic flick träsket!!

Asså jag har verkligen inget att skriva om. Elr jo, Jag saknar ninjorna och Lenuhörnet på haga. Ninjas...komsi komsi. Saknade efter er är galen.

Och jag har sagt en galen sak nu igen...
På Sam lektionen pratar vi om val och rösträtt.
Läraren: I belgien är det 100% som röstar.
Jag (halvhögt): Men finns det inga barn i belgien?

Jag säger då de.. Haha

Jos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0