He's a girl

Igår trodde  jag att jags kulle vara ensam hemma men så blev det inte. P var kvar i huset men tjejfilmerna jag hade hyrt fick jag se iaf. Jag såg filmen He's a girl. Bygger på samma idé som Hot chics och freaky friday. Men den var bra iaf. Många skratt blev det.

Nu ligger jag här och myser med en kopp grönt the med apelsin och mandarin, supergott. Men jag förstår inte hur jag kan på allvar vakna tio i sju. Menmen jag ska väl städa lite i mitt fina rum.

Oj jag glömde nästan. Igår när jag kom hem från jobbet gick jag ner på mitt rum och fick en total chock! Rummet var helt omgjort och hur fint som helst! Mamma hade sytt en fondvägg i ett grått-med-röda-och-vita-lövaktiga-saker-på-tyg. Hon är helt otrolig. Nu ska bara en spegel hängas om så är allt klart :) Bilder kommer upp start.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0