Konstiga/knäppa saker om mig

Jag har blivit utmanad!! Tjohej!! (jag gillar att bli utmanad). Det är Sharpie som bor på solen som utmanat Julia som bor på månen (som egentligen är en lyktstolpe)

Okej nu kommer det.
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  1. Jag tar alltid av mig sockar när jag ligger i soffan och kollar på tv. Detta kan bli lite pinsamt och jobbigt när jag kommer på mig själv att nästan inte ha sockar på mig hemma hos någon annan.
  2. Precis innan jag somnar och vaknar gnossar (det är som att man "smeker" fötterna mot varandra) jag med föttrena. Detta har jag alltid gjort och troligen alltid att göra. You should try it sometimes, it's fun!
  3. När jag var liten, mellan 6 och 10 år, vaknade jag alltid med en sång. Jag låg där i sängen och sjöng en liten sång. Det kunde vara allt från "blinka lilla stjärna" till andra mer kända sånger som mamma spelade. Mamma sa alltid att om jag var indian skulle jag heta "flickan som vaknade med en sång". Jag kanske ska tilläga att jag har nu slutat med denna lilla morgon ritual.
  4. Jag älskar musikaler. Att se på film elr teater spelar inte så stor roll, men jag älskar det. Jag kan egentligen inte förklara varför men jag gör det bara.
  5. När jag dricker teé så häller jag kallt vatten i. För att jag gillar verkligen inte att ha mjölk i så jag häller vatten i för att jag ska kunna dricka det och inte bränna tungan.
  6. När jag åker buss i sthlm sitter jag alltid på den första upphöjda sätet till vänster i fördriktningen mot fönstret. I Umeå då bussarna ser lite ut på andra sätt sitter jag alltid framför dragspelet.
  7. Jag har förtfarande min gosehund Vivsi i sängen. Jag har haft med honom på skolan (lågstadiet) där han fick vara med och leka. Åka ner för ledstången vid trappan och kasta gris.
Japp, nu till de jag ska utmana. Grejen är ju att jag har bara en bloggkompis kvar och det är Petra, så det får bli henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0