Men... Var inte det igår?

Jag blir mer elr minder mörkrädd när jag inser hur fort tiden går!
Detta kändes som igår!



En av tjejkvällarna. Jag, den snygga bruden på bilden ovan och Miia (och cindy) Gick till McDonald's och köpte mat som vi åt vid vattnet. Det var så galet mysigt!



Vickas och Miias födelsedagsfest. Haha Den kvällen asså! Om jag minns rätt så sminkade jag och Vicka Sean, Jag och vicka var hade ett djupt samtal om gudvetvad i hennes tvättstuga, med en jättefin röd lampa, och drack fanta.
(bilden är ganska dålig, som ni ser)



Miia. Någon gång på haga. Hade nästan glömt att hon var brunett en gång i tiden!





Kommentarer
Postat av: Vic

det var superfint!

2008-10-25 @ 19:58:38
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0