Om jag var en hund

När det regnar ute som det gör idag så brukar hundar för det mesta bara ligga och kura i sin korg. Jag vet att Cindy gjorde det. Och om jag var en hund skulle jag göra det. Ligga i sängen hela dagen och läsa böcker, titta på film och sova. Hur skönt skulle inte det vara? Underbart!


Cindygumman visste vad man skulle göra på bl.a jul

Idag har jag So prov på området Arbete och Pengar. Jag har pluggat som en galning och det är därför bloggen kom i skymundan. Det är ca två timmar innan jag börjar och jag ska väl läsa igenom mina anteckningar igen, I guess. Detta prov kommer att gå jättebra!
När jag går in för att göra ett prov så tänker jag inte "Nej vad det kommer gå dåligt, jag kan ju inte detta". Jag går in och tänker "Det här kan du Julia! Det kommer gå bra!". Inställningen gör väldigt mycket, mer än många tror och då är det bra med rätt inställning.

Ha en bra dag på er!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilken söting :)

2008-10-02 @ 20:35:57
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0