one in a million

Idag har det varit en sjukt bra dag! Jag vet egentligen inte vad som har varit så jättebra med den men vem bryr sig. När jag Andrea och Marcus skulle gå till bussen för att fara ner på stan, gick vi förbi ett dagis. En liten kille i treårs åldern skriker;
"Vad heter ni?"
Varpå Marcus svara.
"Marcus"
Då börjar ungen skrika ännu mer. Vi bryr oss inte om han efter som vi inte för vad han säger, men vissa ord hör vi.
"Svara då jävla gubbe!, Gubbeeeeeeeeeee!!!"
Och sen det värsta...
"Vad äter ni, snopp, snippa elr rumpa?"
Jag skojar inte! Och killen är inte mer än typ 3-4! Var är uppfostran? Bara så ni vet så pratade vi inte med barnet förutom när Marcus sa sitt namn.

Sen blev det stan med Andrea (och ett tag sofia och fanny). Vi hade ett par roliga samtals ämnen. Hehehe!
Andrea hittade även en bra låt som jag föll för direkt! One in a million av Hannah Montana.

Nu väntar en mysig hemma kväll med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0