Söndag

Hahahha Helt otroligt att Vicka fick 19  kryss på förra testet.. Var det inte du som skulle lägga av med smink och bara ha hundmössan? :P

Men eftersom jag väntar på bättre tiden lägger jag in en lista...

* Plagg Kofta, kjolar
* Färg lila, grått och rosa. (Fast kanske inte tsm..)
* Nagellack Lila och rött
* Skor Stövlar (med elr utan klack, inte gummistövlar)
* Hösten-vill-ha Hmm. Ska jag ta och slå världen med häpnad? ett par stuprör. Nej jag har inga!
* Dryck Kaffe? Ska prova chailatte.
* Läsning Just nu läser jag gamla Gossip böcker
* Resmål Förutom Sthlm? Vet ej, Men London elr NY är alltid kul!
* Tidsfördriv  läxor och träna
* Designer Har ingen..
* Accessoar Gucci väskan



Åhh Fina buketten jag fick av pappa när jag gick ut 9an

Kommentarer
Postat av: Vic

JAG HAR INTE HAFT SMINK PÅ EN VECKA JU!

2008-10-26 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0