The new me

Nu ska jag ta tag i träningen igen! Så idag ska jag springa på löpbandet till de ljuva tonerna av vänner! Ska bli mysigt.. elr svettigt och sjukt mycket folk. Men Jag kommer känna mig så duktig efter! Jag ska försöka ta tag i träningen på allvar nu. Det finns ju de som tränar 14 timmar i veckan. Så man vill ju inte halka efter :P
Jag och Andrea ska börja gå på pass, som step och så. Härliga tider!

Imorgon eftermiddag börjar lovet. Ingen skola!
Juste Vet ni vad jag fick på spanska provet??? MVG! Ja jag lovar! MVG 110 poäng!! Helt galet! Och ni (julgransson, vickis och sharp) vet ju vad jag brukade få på språkproven.

Nej nu måste jag snart fara för att få en plats på löpbandet.


Kommentarer
Postat av: Sharp

DU ÄR KUNG, PYKIS! GRATTIS!!! :D MUCHAS FELICIDADES!

2008-10-23 @ 18:54:17
URL: http://lutra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0