Ture

Idag har vi lärt oss att bokar är långa, grova, hårda och har ollon, men man kan inte läsa dem. Detta är ett exempel på vad vi lär oss på naturkunskapen. Vi lär oss oxå att inte strula i entren.
Men nog om det.

Känns som om det har varit en dag som aldrig tar slut, allt har hänt om och om igen. Det roligaste var nog att våra datorer har kommit ut ur sin lilla garderob så nu hoppas vi på att få dem. Då ska jag köpa ett fint rosa fodral till den.. elr ett från jordi labanda...

Igår när jag A och M var på stan hittade jag lite örhängen från uropenn. Jag köpte ett par par och M gav mig ett par <3



Happ nu blev bilden sne.. Men de är små rosetter och bollar och rosor och stjärnor på.. Så fina <3


Jos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0