Lev livet tills det tar slut

Idag har jag och M fikat hos min mormor. Det blev lite kortkonster, kortspel och historier om blodpuddingstårtor. Det var jättetrevligt måste jag säga!

Nu blir det väl att jag ska hänga tvätten, räkna matte och stryka lite. Jag måste även komma på vad jag ska bjuda mina fruar imorgon på oxå. Kladdkaka? Chips? Tårta?(jag har namnsdag imorgon) Godis? Mat? Kanske allt? Men det känns ganska tjockt! Men kul ska det bli!! Det måste jag säga! Det kommer bli dator-, mobil-, och alla andra tekniska prylar-förbud. Så vi kan prata igenom allt som har hänt! tihihi!! Jag taggar!

Jag måste gå på stan och hitta en söt ram också som jag ska ha ett sött kort i på en söt person. Kanske jag ska ta och göra på lördag? Sen fick jag en idé av Vicka. Jag vill ha bilder på Ninjorna på väggen. Fast problemet är egentligen bara att jag måste skriva ut bilderna... Men vi har ju en skrivare!! Att jag inte tänkt på det förr?!

Nej nu blir det matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0