22.22

Under en somma gick jag nästan alltid och la mig klockan 22.22. Kändes lite magiskt att alltid ligga i sägen och se på klockan.. Alltid samma tid. Och nu ser jag att klockan är 22.22 igen. Det är konstigt för jag tycker inte att jag ser 11.11 lika ofta. Men allt har väl en naturlig farklaring!

Jag ska iaf krypa ner i sängen nu. Imorgon väntar en mysig Pluggdag! Har gjort upp ett schema för morgondagen. 3 x 45 minuterspass. Och en längre rast på två timmar då jag ska äta och kila iväg på Ackademibokhandeln och kanske införskaffa ett Snyggt och lite Roligt block till Spanskan.

Nej nu ska jag ta mig i kragen och kasta mig i sängen!
Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0