Hatad och älskad

Håret är något som jag värderar ganska högt och jag blir alltid lika ledsen när jag måste klippa det. För visst är det alltid så att håret är som finast, har rätt läng och är perfekt när det är som mest slitet? Jag som vill ha långt hår blir alltså ganska vemodig när jag ska till salongen och få det klippt. Men efteråt känns håret superfrächt men alltid för kort. Men jag vill att de ska klippa bort det som är slitet.
Det är en evig kamp det där! Men jag har tänkt införa om ny regel att klippa mig en gång var annan månad. För då hinner det kanske inte bli så slitet som det är nu. Och om jag har tur kanske det blir längre oxå. Fårstår ni hur jag tänker? Men jag ska försöka få tid nästa helg. Sen skriva in nästan gång jag ska klippa mig.
Men innan dess får jag ta hand om håret så att det inte blir mer slitet. Inpackning och inte sova med blött hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0