Jordi Labanda - My man!

Just nu, mer än någonsin hatar jag att bo i Sverige. Inga coola märken på kläder, skor, smink eller framför allt anteckningsblock kommer hit till kylan. Men i Portugal, Spanien, Frankrike och alla anda normala länder finns det i varje jävla affär! Fatta vad snyggt att anteckna det läraren säger i snygga block från Jordi Labanda! Eller varför inte köra på gatorna i en bli får detta underbara märke!
När jag åker utomlands försöker jag köpa så mycket som möjligt fårn Jordi Labanda. Problemet är att jag ofta tänker "Jag vill ha alla block, pennor, pennfack och mappar, men det kan jag inte." Så oftas går jag ut från affären med kanske ett litet block elr en penna. Bara det är ju helt galet! För det är inte så dryt. Ett block kostar ca 70 kr och det är det helt klart värt! Det är kläderna som är lite dryare.


Två snygga klänningar med Jordi L-tryck



En Dali inspererad bild!


Jag skulle längta efter att få läxor så jag kunde få skriva upp dem i en av dessa underbart snygga almenackor!




Min dator skulle inte ha något emot att bo i detta snygga fodral!


VILL HAAAAA!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina almenackor! Jag skulle inte heller ha något emot det där snygga dator fodralet. ;P

2008-09-10 @ 21:40:20
Postat av: Emma

* min dator skulle inte ha något emot att bo i fodralet. XD

2008-09-10 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0