Måndag

Så sjukt kul dag det var idag! Det började med Kickboxning, det var så galet jobbigt att det finns inte! det roligaste var nog när jag skulle hålla en kudde mot min mage så Josefina kunde sparka på den. Jag höll den och hon sparkade till, inte hårt, men jag flög andå bakåt flera meter! Det såg ut som om jag hade en lina runt mig och någon drog. Hahah det var så galet roligt. Vi skrattade så vi inte kunde andas!

Men sen var det mat, svenska, matte och engelska. Lyckades ragga L och J att gå på Afrodance imorgon! Och nästa tisdag ska J och M följa med på Aqua! Det kommer bli kul som fan. Det kommer bli nästan halva klassen på Afrodancen imorgon. Galet roligt!
Engelskan ägde ju hårt, Jag och M var klara typ efter 10 minuter så när vi inte hade nåt att göra så snackade vi, J och D om båtar, bilar och andra roliga saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0