"Men det har ju varit jättefint väder här i sthlm"

Haha! Det var typ årets sjukaste kommentar. Så vitt jag vet så har det varit dåligt väder i stora delar av landet denna höst. Mina små "spioner" berättar om skyfall i sthlm under många dagar denna höst. För att inte tala om idag!

Men nog om regnet. Jag har varit på Fältan och köpt två nya lack. Ett lila "Tokyo" och ett rött "Tobago". Nu kommer bara problemet vilket ska jag börja med.. Okej jag blundar och trycker på en tangent. Om det blir en vokal elr en jämn siffra blir dte det lila lacker och ifall det blir nåt av dte såterstående blir dte det röda. Punkter etc. räknas inte..
"e" Okej lila blev det.

Ohh såg just en man i 35 års åldern med en rosa regnjacka! Vackert!



Kommentarer
Postat av: Vic

FÄLTAN FTW

2008-09-08 @ 07:38:42
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0