Midgård, haga, minerva

Ja idag har jag klarat av att gå på tre olika skolor. Men dagen började med en Liten visit på Iksu där vi hade Arobics på schemat. Måste säga att det var kanske lite för lätt för mig smak men då får man gjöra det bästa av situationen och ta i!

Sen upp på cykeln och rulla till Midgård. Jag han inte mer än att gå tre meter från cykeln innan en Sharp kom utspringande och skrek "PYYYYKANNNN" och det blev ett kramkalas utan dess like, Matti, Julgransson och victor var oxå med i det hela! Underbart kul! Jag vet inte hur många minuter det tog innan mitt gamla goa sätta att prata kom tillbaka.
"Jag har så ont i armvecket fast på benet!"
Vi åt lunch på Viltmannen och jag tyckte det var god mat men det var tydligen en bra dag idag. En Ida han jag oxå skämma ut inför hennes klass.
Vicka kom och Victor, Julgranis och Sharpie försvann till lektioner och jag och vicka gick till Viltmannen för att hon skulle få äta. Sen var det dags att fara mot skolan igen.

Jag for en sväng förbi haga och hittade en Per i lucka, en caro, en Ulrika och fler lärare :) Blev lite vemodig, jag vill gå kvar. Vi hade så galet kul och det var bara en massa skratt!

Sen var det dags för Min skola. Den är fin den me!

Tack för en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0