Put your love to the test

Nu är jag i Åsele och träffar farmor och farfar, underbart skönt att komma ut i skogen på nåt sätt! L och G är oxå här. Pappa är hemma och nyser.
Jag blir på ett sätt lugn här. Tempot är inte lika högt som det är i stan.

Dagen började iofs hos vicka där jag sov. Igår kväll hade vi Ninjakväll med fimen Donnie Darko. Helt okej film som hade en stor, blå kanin i sig. Men det blev mycket skratt!

Jag: Men hur är det att gå Spanska 3?
Sara: Men.. Jag går ju Franska.
Jag: Ja hur är det att gå Spanska 3?

Blev en snabbis på stan med mamma och mormro innan jag åkte till Leo's lekland för att träffa L och G.
Nu är jag här och det är nice!





Foto: Vixipixi aka Victoria

Måste bara säga att E08a är bäst i världen!

Kommentarer
Postat av: A

måste bara såga också... gu vilka fina bilder!!

2008-09-24 @ 17:28:58
Postat av: Sophie

Underbara bilder :D

2008-10-01 @ 18:48:13
URL: http://phhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0