Så rätt!

Idag har jag insett att E08a kommer nog bli världens bästa klass ever! Alla är så snälla och trevliga, det kommer helt enkelt blir tre underbara år tsm!!

Nu över till något annat rätt, mode och kläder! Jag och mamma var på H&M och köpte lite höstkläder. En otroligt snygg tulpanformad höstjacka i grått. En klänning, kavaj, vanligt svart ribbat linne och två kjolar. Kommer bli perfekt nu i kylan. För det är verkligen kallt nu!

Imorgon ska jag gå på Iksu och träna ettt Aqua pass. Ska bli så skönt att få ligga i vattnet och sprattla. Det passet är vid lunch och vid halv nio har jag fotboll med klassen. Det blir två pass på en och samma dag... Skönt!
Det känns dock lite kallt att vara ute och spela fotboll i typ 5 grader imorgon.. Halsduk och mössa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0