Sjukling

Jaha så var man sjuk igen... Jag tycker det är okej att vara sjuk de fem - tio första minuterna då man är hemma. Då är föräldrarna så snälla och erbjuder sig att göra kaffe (snälla är de ju iofs alltid men kaffe får man oftast göra själv). Sen när de far är de lugnt och skönt i huset och det är hur nice som helst.. Den första kvarten sen är det bara jobbigt. För mig så är dte så att jag blir så rastlös när det är tyst, det är som om jag får skavsår i öronen.. Så Madonna får rädda mina sjuka dagar.



För att vara helt ärlig så är jag ganksa nervös inför flygturen ikväll... Jag ska nämligen flyga till Sthlm och jag vet av erfarenhet att det brukar bli smärtsamt när man är förkyld. Så det blir att kurera sig ordentligt innan jag far. Jag hoppas på att pappas flyg från var-han-nu-var landar samtidigt som mitt så jag kan åka med honom in till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0