The perfect day

Jag har klippt mig! Så skönt det är, helt galet asså! Nu har jag inga blonda toppar längre, helt brunett. Jag känner hur IQ:n är högt igen. haha nej men det känns jättebra.
Ett par nya vinterskor har oxå får komma hem till mig. Ett par svarta låga skor med högt skafft och med spännen på sidorna. Så galet snygga! Provade oxå ett par ankelboots (som jag föll handlöst för). Med blixtlås runt kanten på skafftet, problemet var att de var någon cemtimeter för höga. Attans! Men tack gode gud passade de mammas fötter! Så de finns iaf i huset! Bilder kommer snart.
F fixade lite med min dator oxå. Sen lyssnade vi på Kapten Röd, Coldplay och Soundtrack of our lives. Trevligt trevligt! Och om inte dagen låter bra nog så fick jag pizza till middag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0