Dreams

Jag har drömt otroligt mycket de sanste dagarna. Vissa drömmar är ju roliga och vissa är inte det. Thats life. Men inatt såg jag verkligen mitt drömhus! Ett stort Amerikanskt hus (beläget i USA) som var grönt. Jag vet inte om jag vill ha ett grönt hus men detaljerna kanske inte är det viktigaste. Det var på en gata med träd på varje sida som en allé. På baksidan av huset så bar det en liten gräsmatta och sedan en lång brygga ut i det friska, blå vattnet.

Att få sin dröm i en dröm känns lite jobbigt. Okej att det är kul när man väl drömmer. Men när man vaknar och det är slask och shit är det int lika kul längre. För i drömmen var det varmt och sommar i typ Kalifornien.  Men det funkar. Snart kommer ju sommaren hit också!

Så vad händer idag? Jo, utvecklingssamtal... Jag kan väl säga att jag är smått nervös men det sak nog gå bra. Efter det tror jag att det blir stan en snabbis och sen tillbaka till skolan för att plugga lite. Vi har ju Matteprov på torsdag... BLÄ!!
Samtalet börjar tjugo i 9 så jag har gått om tid på mig att gör ingenting! Men jag tror att jag sna ta och göra en peeling i ansiktet och öva gå i stilettklackar. Vem vet när det kan komma till använing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0