Lördag

Två helt galna dagar har paserat. Hade engelska nationella igår och brännboll med delar av klassen, mys på kajen i vårsolen och middag på Droskan! Helt sjukt mysigt det var!
Idag så var jag på Stadion, såg på M då han spelade Badminton. Det var en helt fantasktisk dag det med. Trevligt folk, roliga kommentarer och mycket mer. Att se på M's dubbel var roligaste matchen att titta på. Jeppser, Andrea, M's mamma och jag satt och hejade på M och pratade om... sexåringar i frack och badminton.

Väl hemma så blev det mat från Droskan, igen. Supergott!! Snart blir det väl Robinson... Fast jag vet inte, kanske ska titta på ngn film i datorn ist, för jag gillar inte Robinson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0