Onsdag, nej det är ju torsdag!

Oj, hehe att jag tar fel på dagarna så mycket :]. Idag är det varlborg och det betyder skola för min del och middag med fruarna ikväll. Det var länge sedan nu! Jag ska bara ha det mysigt med don och sedan fara hem. Känns som om det är ganska lagom för mig. Tror inte ens det blir någon eld.

Imorgon åker ju jag och M till Stockholm. Där väntar kanin, systeryster, B&J glass och förhoppningsvis massa sol! Jag måste säga att jag taggar som bara den! Det ska verkligen bli kul!!

Idag på morgon så sak jag snabbt slänga ihop väskan med idrottskläder och sedan hjälpa P lite. Jag kunde ju ändå inte sova så varför inte liksom? Gym sedan på skolan... Jag känner mig inte taggad. Vi har gjort samma sak nu i tre veckor, två gånger i veckan. Det börjar bli jobbigt. Dock har jag kanske examination nasta veckan så det är väl bara att gilla läget och gå på gymmet. (Detta låter väl mysko men jag har examination i att vara styrketräningsinstruktör, på skolan)

Igår så fick jag en supercool väska av S. Hon hade köpt den i mitt älskade London och den är helt gjort i blixtlås, till och med axelremmen! Hur coolt är inte det? Det spice:ar ju upp vilken outfit som helst. Det blir permiär för den i helgen i stockholm.

Nej, nu ska jag gå upp och hjälpa P. Spola kallvatten i ansiktet först för mina ögon är aningen tunga. :P


Kommentarer
Postat av: Vic

Den väskan vill jag se!

2009-04-30 @ 10:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0