Påskafton

Strålande sol, värme, godis, massa mat, skidor och taitanic. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. taitanic är bäst att se men någon speciell, visst familjen är speciell men inte på det sättet.

Imorgon åker Pappa och co till Sthlm och jag stannar i tiden ytligare ngn natt. Det är helt otroligt hur tiden bara stannar upp när jag är här. Jag bli fem år igen och sitter på samma stol som jag satt på då. Fast nu sitter inte farmor framför mig och lekar skola utan jag sitter här med datorn ist. Känns aningen mer i tiden.

Jag saknar människor, otroligt många. Jag säger som Farmor "jag saknar dig innan du har gått ut genom dörren, bara så du vet". Men om jag inte saknade dem/er skulle det ju inte vara nå roligt att träffa er heller ;)

Aja, Kanske ska gå och se slutet på Tatanic iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0