weekend

Söndag, sista dagen på helgen! Men det gör inte så mycket för det var varit en hejdundrans helg!! Den började i fredags med Ninjafika på Mekka. Bullarna där är inte nådiga där! Det blev massa snack, korsettprovning och skratt! Jag avböjde lite tidigare än de andra för att cykla hem i snöstormen och fixa mig inför Satc-maratonet hos Andrea!

Jag kom till henne och efter en stund gick vi och köpte pizza. Några fler personer kom och vi åt pizzan. Resten av kvälen bjöd på singstar, satc, massa snack och sanning eller konka. Väldigt trevligt! Sov dock typ en timme där vid 6-7 tiden! Men kul var det iaf!

När jag senare kom hem på lördagen la jag mig i sängen och sov en timme typ. Vaknade och strax efter det ringde mobilen. M som skulle komma och äta middag hos mig ringde och berättade att han hade åkt för långt med bussen. Han hade somnat! Haha. Vi gick iaf till Maxi för att köpa efterrätt och sallad. Gick hem och såg början av Cody Banks. Efter ett tag så började vi laga maten och se på Kalle och chokladfabriken. Och när den filmen var slut såg vi Cody Banks igen. Det blev en tidig kväll då båda var trötta!

Och inatt har jag sovit 12 timmar. Har typ aldrig hänt förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0