Äntligen fredag

Jag har vakat ovanligt mycket i natt, hala kroppen pirrar och jag taggar som bara den! I efteriddag ska jag följa med M till deras husvagn. Slalom i vad jag hoppas massvis med lössnö. Jag har packat allt utom tandborsten för den behöver jag nu men annars är allt klart!

Men innan dess har jag matteprov, Företagsekonomi och Spanska... Men det går fort. Iaf spanskan. För då kan jag och Sofia lite snabbt gå igenom det viktiga i livet :P

Fyyy vad jag är trött! Och jag ber till umeå kommun att det har plogat annars blir jag blöt om byxorna som sen fryser... Felix vad hände med "Snö är kallt"?

Jag vet att detta belv otroligt osammanhängande men how gives?

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0