Äntligen helg!

Idag är det lärdag och jag hade massa kostiga drömmar om att jag skulle hyra film med min familj i en STOR lokal (läs: typ flygplansgarage), Det var en danstävling och jag och M stal en ambulansskoter som var fastbunden efter en helikopter. (helikoptern var dock på marken när vi stal den). Så är drömmar.

Idag blir det en stan och plugga dag... Kanske sätta ihop mina möbler från IKEA oxå. Jag och Mamma är bäst på att sätta ihop sånna saker.
På stan ska jag kolla på snöskulpturerna och lämna igen mina galsögonbågar som jag har lånat hem, Ja jag ska ha glasögon.. fast bara ibland, typ när jag läser och så.

Jag tror det ska ha blivit mildare nu. Tack gode gud!! Jag har varit så less och arg på kylan så det finns bara inte. Våren kom nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0