Comatose

Nu sitter jag i min säng och lyssnar på Skillet skivan Comatose. Jag har blivit helt förälskad i texerna på 65 % av låtarna. De är så sjukt bra. Lite smått depresvmernade men how gives, kärlekstexterna är så galet gulliga att man bara vill gråta.

Nu till veckan sak jag göra om mitt rum.. Igen. Men jag ska få ett nytt skrivbord eftersom mitt nuvarnade är på tok för litet. Och så ska jag få en bokhyla. Eller få och få de står utanför mitt rum. Det är bara att man ska knåpa ihop dem. Men jag och Mamma äger sönder på det. Fast både jag och mammsi så nog vara lite piggare när det sak göras. Annars kan det bli fel.


Foto: Vicka

Ja, man kan göra mkt i cafeterian på Haga :P

Kommentarer
Postat av: vic

Gammbilden!

2009-02-01 @ 12:02:16
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0