Färdig...

Nationella är nu skrivet och jag känner mig helt mosad i huvudet. Allt är som en röra och jag orkar inte tänka. Kanske ska fixa glasögonen så jag slipper huvudvärken?

Anyway, sitter och slappar lite och jag tycker det är ganska så skönt. En kopp kaffe och har just ätit upp det sista av godiset jag hade till nationella. Ska kolla lite bloggar och så sen ta en lång dusch. Lacka om naglarna och ha lite egentid. Ska oxå göra en "skrivplan" eller vad jag ska säga till engelskan. Ska försöka få ihop det oxå ikväll.

Jag köpte mig ett par nya skor idag! Ett par svarta boots. Mycket snygga, lite ridstövlar typ, men det är perfekta nu när det är vinter. De jag har nu är inte helt perfekta...
Hittar ingen bild på dem :P


Kommentarer
Postat av: Linus och Joel

Hej! Vi har precis börjat blogga, och skulle vara jättetacksam om du kunde komma med synpunkter på om vad vi ska blogga om och hur design ska se ut!



Ha en bra dag :)

2009-02-24 @ 10:08:50
URL: http://enterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0