Måndag morgon

Nu är det måndag igen och det är väl både bra och dåligt. Det bra är att man kommer tillbaka till rutinerna det dåliga var att det inte är kul att lämna backar med 3dm lössnö. Slalom i helgen var så sjukt kul så det finns inte! Okej att det var kallt i fartvinden men det var det nästan värt. Lössnö, skogsvägar och massa annat kul hela helgen. Roligaste var nog när jag och M gjorde en egen liten skogsväg. Mycket snö och en björk hoppade på mig och bet mig. Haha skämt och sido Mycket snö var det iaf.

Prov idag på morgonen. Det gick riktigt bra. Skrev en och en halv sida om olika resultat av träning.. Det var mycket och allt kändes bra.
Dock har jag kommit på en lite konstig grej. Varför ska alla prata om vad de svarade på frågorna på ett prov? Det går ju inte att göra om det och det är inte säkert att det svar som 95% av klassen har skrivit är rätt. Jag ser ingen fördel med att prata om svaren på ett prov efteråt. Kan det vara för att personerna om börjar snacka om provet är osäkra på sina svar? Så kan det kanske vara, jag vet inte. Om jag får höra att nästan alla har svarat på ett sätt på en fråga och jag har svarat på ett snnat sätt blir iaf jag lite rädd att man har svarat fel. Men vem vet det kan ju vara rätt det just jag har skrivit.
Jag kommer iaf i fortsättningen inte diskutera prov eller provresultat. För jag tävlar med mig själv och inte någon annan. Det är mitt eget rase jag kör och inte någon annans för de har inte samma mål som jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0