Måndag

Måndag, jag sitter med min nya pyjamas i sängen och ska snart sätta mig och plugga igen. Matte nationella på måndag så det är plugg hela veckan nu.
Idag har jag haft skola, Handlat och hälsat på min nya skolsköterska för en såndär hälsokontoll (nivet kolla vikt, syn, hörsel mm..)

Imorgon blir det nog en sväng på stan med mina underbara och otroligt efterlängtade fruar! Det ska bli jätteroligt. Mycket att snacka om skulle jag tro!


I sjuan ngn gång.

Juste i helgen var det ju alla <3 dag. Jag är ju en tjej som tycker om sånda där speciella dagar och nu med en pojkvän blir det ju extre trevligt. Det var middag, melodifestival, expriment med kladdkaka (som inte blev så kladdig) och massa godis annat gott. Kan någon vettig människa förklara för mig varför man fortsätter äta fast man känner att minst lilla bit till gör att magen exploderar?


 
På tal om melodifestivalen måste jag säga att Mums (eller var det Måns?) var sjukt bra på scen. Början var helt amazing.. Sen tjejerna utan kläder som fortsatte klä av sig under de tre minutrarna var väl kanske inte min smak men andra kanske gillade det.

På söndagen bidde de SKOTER!!! Få premiärköra skoter på älven med nyskotern var INTE LUGNT!! Bara köra i solen och känna den, dock aningen kalla, vinden blåsa var sjukt härligt. McDonald's kaffe på det sen var galet nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0