Random onsdag.

Hade samhälls idag, våran otroligt duktiga lärare sjäng en sång om BMP. Den var bra för den spelar nu om och om i mitt lilla huvud och har gjort det sen dess :P
Gym efter det. Det var skönt att få röra sig lite men jag fick shoshave (skoskav) så det ver ju mindre lyckat.
Matte, Naturkunskap och sen promenixade jag hemmåt..

Teater nu på kvällen. Sjukt roligt! Massa skratt och galenskaper. Det är otroligt, jag skrattar bara jag tänker på de. Samma sak är det med The ninjas.

Idag fick jag ett blått litet hjärta av M. Ett sånt dära man gjorde pärlhalsband när man var liten. Lite sött sådär..


Samma hjärta fast i plast.

Nu blir det sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0