Sandys

Innebandy på gympan igen. Jag lyckades slå i smalbenet på kanten av läktaren så jag har fortfrande ont. Så typiskt mig. Annars gick det ganska bra. Jag och Andrea sattsade på psykning på plan. Typ skrika till och hyscha åt folk :P Det hjälpte dock inte.

Efter skolan blev det en sväng på stan med M. Hittade en bra idrottsväska som man får plats med dator, skor, handduk, kläder mm. Mycket bra från stadium.
Sen mötte jag upp Vixipixi för shopping och fika på Sandys. kaffe och kaka och två timmar underbart snack med henne. Det var nog ganska befriande för oss båda. Få snacka igenom allt och egentligen inte behöva förstå utan mest acceptera. Vi gick igonom gamla minnen från The Hagatime!
Gick och köpte ett par jeans och tog hem några par glasögon.
Bra dag!!! Tack Vixi!

Nu ska jag nog städa upp på mitt rum lite grann. Det ser inte bra ut. Fem väskor ser jag från där jag sitter, två påsar, ett datorskin, X antal kläder mm mm.
Ska även lacka om naglarna. Svart skabblack är inte nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0