Abstinens!

Äntigen! Efter ett par dagars uppehåll har jag nu en ny dator (!!!!!!) och kunnat komma in på Blogg.se igen! Jag vet inte varför det kronglade men nu är det iaf fixat. Skönt
JAg har som sagt fått min nya dator nu. Det är skönt att äntligen slippa hålla koll på alla miljoner papper och likande. JAg har haft en lektion då vi skulle antecka och det gick jättebra. Jag var lite orolig för att det skulle bli svårt ifall vi skulle behöva "rita" men det gick bara bra!

Det känns jättebra nu. Anyway så har jag hål ett tag och sen har jag matte och sist naturkunskap. känns ganska peppat :P
Nu sitter M och kollar på allt jag sitter och skriver och spelar wow samtidigt.



Kommentarer
Postat av: Vic

WOW FUCKYEAH

2009-01-14 @ 13:24:36
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck
Postat av: Sharp

Lagen om attraktion! Awesome! :D

2009-01-14 @ 13:43:21
URL: http://lutra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0