Brister

Alla blgger man läser så är det inlägg om hur fel det är att vara smal och hur fel det är att vara tjock dvs ätstörningar.. Men vem fan bryr sig?
Det är hemskt med ätstörningar men när man skriver om det i varje jävla blogg kommer det bli en domenoeffekt. Tjejer som läser det kommer tänka " är jag för tjock?". De stora bloggarna är ju förebilder för många tjejer, så om man skriver omdet länge kommer det bli en negativ effekt.

Är det bara jag som svamlar eller är det ett "dåligt drag" att skriva om ätstörningar i bloggar?


Kommentarer
Postat av: F

Jag tycker att det är fel, de flesta verkar inte fatta hur otroligt triggande det för oss som HAR ätstörningar att läsa "är jag tjock?", "hur bantar man bäst?"..

2009-01-22 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0