efter regnet kommer stormen

Idag har jag haft sista lektionen utan dator! På måndag morgon får jag den, min snyggaste älsklings dator! Jag Peppar!! Dock har jag skridskor på tisdag så det sög ju men jag får datorn på måndag!

Det jag grubblar på nu är hur jag ska göra med min nuvarande dator.. Jag vill ju ändå ha typ lite bilder på den nya men inte alla. Musik och så kan jag ju föra över det jag gillar för nuläget. Men det stora problemet är mobilen... jag vet i-lands problem men det är viktigt.

Sak samma. Snart jag jag till kissemissen! Ska bli niiiicccceeee! Hon jag och Miia hela kvällen. Och imorgon ska jag klippa mig, kanske träffa felix (det var galet länge sen) och troligen träffa marcus. Jag funderar på om jag ska ta mig ut till D&D och köpa klänningen! Jag vet inet när jag ska använda den men jag har velat ha den sen jag provade den före jul. benvit med svarta blommor på lite 60-tals inspererad. Så söt! Den sak bli min imorgon!

Nu ska jag väl packa lite inför ikväll. Hade gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0