Fredag

Jaha, fredag igen. Jag gillar inte fredagar :( Folket slutar ju 80 minuter före mig!! Det är bara jobbigt.

Jaja efter skolan ska jag bli stickad (?) med en nål. Ska få ngt vaccin, gardazil elr var det nu heter. Ska bli nice, fast det är inte så mysigt när det strålar ut i armen sen men det får man väl ta.

Efter det blir det en sväng förbi the choclatefactory (jag är så fyndig på morgonen) och kolla på ett band. Sen ska jag ta det lilla planet och fara till Sthlm. Och jesper kommer dissa mig i sthlm, dåligt :P Jag ska iaf köpa hårfärg, och se om det finns något kul på MQ. Vårkollektionen tycker jag ska komma nu. Sen funderar jag på att köpa upp ett lager med svarta basictröjor.. Eller ska man satsa på vår kläder? Äh vi får se hur vi gör..

Whatever, klä på sig kanske skulle vara en idé? Men sängen är så skön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0